Botemedel mot träningsvärk

Igår när jag kom hem från gymmet fick jag den smarta idéen att fortsätta träna hemma. Så framför filmen jag tittade på satte jag igång med lite övingar som jag kunde göra under tiden. Detta innebar en hel del träning av rumpa.

ungfär dessa gjorde jag:



Det resulterade i att jag idag har en träningsvärk från helvetet eftersom jag körde på alldeles för mycket när jag stod framför filmen. Jag har så ont att jag knappt kan gå. Vilket gör att jag vaggar fram som om jag skitit på mig eller nått liknande.

Men jag ville inte ge upp för det. Det blev en tur till gymemt idag ändå. För enligt mig är det bästa botemedlet mot träningsvärk mer träning så länge du inte kör samma pass som du gjort för o få ont. Så inga sånna övingar här ovan mer förens tidigast imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...