Joy Kondomer

Idag kom det in två grabbar i 20+åldern o handlade. De var rikigt tuffa av sig o stod o tjötade högt med varann i kassakön. När de kommer fram till ciggskåpet får den ena syn på våra kondomer. först kommenterar han att de heter Joy. Sen säger han glatt "jag tror jag vet varför de säljer knottriga kondomer! Det är för dem som gillar kondylom!" Jag höll fan på o brista ut i gapskratt, såg nog rätt mobbat ut när jag försökte o ta betalt ett tag där samtidigt som jag inte skulle skratta högt.


Kommentarer
Postat av: Engen

Whaaat!? Vad hade de tagit för något? ;)

2012-02-07 @ 13:33:13
URL: http://www.kondomkungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...